Kung dag i backen.


Igår blev det party!
HC och personal-söndag blev det, hade enormt kul faktiskt. Jag och grabbarna gick lös på dansgovel med steg som "vatten spridaren" och "tjenobyl barnet". De va naaajs. Sedan åkte vi hem till mix mammas stuga där vi sover de dagar hon e uppe. Blev en långdiskution om lite allt möjligt sen blev det lek paus med våra McDonalds pingvin leksaker haha.

Idag jobbade jag bara 10-13 och efter hämtade mix upp mig, och vi åkte till backen. Åkte sedan hela dagen, till 16.30 hur naajs som hellst! Det går riktigt bra nu, så det är as kul. Plus, det va sjukt fint väder idag.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och byta om, jag luktar svett!
Puss


Kommentarer
Postat av: J'Licious

söt blogg sweety :)

2010-03-23 @ 00:25:39
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Rille

Fyfan vad vig du är kvinna! ;)

2010-03-24 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0