"Äppel-rumpa jeans, kängor med päls. Hela klubben ba kollar på henne"

Tjenis Penis.

Igår gick både jag och michaela stängning, kom hem vid 22.45, kastade oss in i dushen med en "dusch öl" och fixade oss fort som attans. För, det var ju nämligen utgång som gällde! Efter ett antal öl senare var vi på väg till HC. Hade sjukt kul inne på HC, tappade dock bort mina vänninor på slutet, så träffade några grabbar som också jobbar här uppe i lilla baren.
Det är väll det, jag kommer ihåg så där.

Idag har det vart så extremt mycket kaos att jag inte har pallat med nått. Har nog aldrig vart så arg i hela mitt liv tror jag, men som tur har jag så bra vänner runtomkring, puss på dom :)

Nu ska jag slagga, jag och brudarna ska upp och käka dunder frukost, vi måste ju ladda inför kvällen.
Oxborn session!!! först ska vi kolla på tävlingen efter är det oxborn festen på fjällis, tur man e ledig då ;)

från ankarliften, nayomi & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0