Songs of joy


"war ain't nothin' but a campaign
freedom ain't nothin' but a brand name
why people gotta die, why we can't change
that it's all a part of the dirty mans game
but daddy ain't that strange
some people drinkin' nothin' but champagne
others drinkin' dirty water from a bad drain
is that also part of the kkkampain"


Tjennaa!
Inleder med några sköna ord från Mr.Promoe's låt kkkampain. Idag har jag sovit till kl.16. De e Naaajs! Nu ska jag hoppa in i dushen sedan börja gå till Pb. Orkar inte gå menm,en, det är ju iaf bara från Vallby inte från Tb haha.

Kryssningen va sjukt roligt, lite koasartad med sjukt rolig. Allt om kryssningen skriver jag senare för nu måste jag in i duschen!

Puss Puss Buss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0