I'm here again

Klockan är väldigt mycket och jag sov bara nån timme natten till idag.

Imorse vid 10 tiden började vi röra oss hem mot Västerås. Det var enormt jobbigt att säga farväl till mina älskade älskade sambos. Jag känner mig dock väldigt glad över vilka underbara vänner jag har fått! KUnde inte hålla tillbaka tårarna när jag skulle hoppa in i bilen, både jag & mix grät något enormt. Men som sagt får man se allt från den ljusa sidan, vi har haft så enormt roligt under våra månader. Gjort så mycket tok & bus, festat, träffat massa nytt folk m.m...Kommer sakna vissa lite mer, och dom vet vilka dom är

Vi kom hem vid 16 tiden och morfar kom ut och mötte mig, jag grät av glädje, jag älskar dom så himla mycket. Sedan  tog jag årets längsta dusch, kändes som 1kg smuts försvan från mig.
Mötte upp Erik och vi tog sälskap till Gräden där brudarna satt och väntade. Blev massa skitsnack och kaffe, precis som innan jag åkte.

Känns väldigt konstigt att vara tillbaka till det "vanliga",
tankar och funderingar som man inte behövt bry sig om kommer fram igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0