För i dag är en sån dag!

Min älskade älskade lilla snuffsis Lisa Wedberg kom till mig i förrgår!! Gud så jag har saknat den pinglan, Blev hc på kvällen och vi hade riktigt kul. Jag, Lisa & Sara drog lite Stampa med Leroy moves på dansgolvet. Sedan blev det att åka hem med brudarna för att käka lite natt makaroner, som vanligt. Igår spelade timbuktu, sjukt vad folk det va!! har aldrig sett så mycket folk på HC. Det va fullt och det var runt 200 personer som inte änns kom in. Blev en lugn förfest, med brudarna & martinas polare Brande och David. Timbuktu & Suprem va sjukligt bra, stämningen var helt störd! Hade sjukt kul även då.

Idag har vi bara tagit det lungt på kvällen vi laddar inför imorgon ist. Avskeds fest för mig & Mix. Allla på jobbet kommer och det blir en fet utgång. Och på måndag drar vi hem igen...
Lite blandade känslor inför det...Har nog aldrig mått så bra som jag gör här uppe. Kommer kännas enormt jobbigt att åka, packade allting idag, förutom det som jag ska a de här två sista dagarna. Kände mig lite deppig, Fabbe kom ut och snackade lite med mig, och lisa med. Just nu känns det bättre eftersom jag ändå har lite tid kvar att utnyttja till fullo.

Imorgon ska jag och fille åka lite bräda innan jobbet, ska va i backen vid 9. Börjar jobba 11. Slutar vid 16, då blir det bara att åka hem och packa in i bilen och börja förfesta. Vi ska ha så enormt kul, enormt.

Btw, i onsdags var vi i Trysil, sjuuuuuuuuuuuukt Naaajs var det. Sköna backan, snygga grabbar.. kan det bli bättre? Här kommer lite bilder därifrån.


Alla åkte bräda, de e naajs
 



Jibber Mix ;)



jag rååååå


Nöjd tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0